tisdag 7 februari 2012

Wiihoo

Jahapp, nu sitter man här och försöker komma på vad man ska skriva men kommer inte på nått intressant så får väl bli lite kort om min dag.. Som vanligt typ x).
Idag har jag varit jätte trött (läs inlägget innan så förstår ni vrf) så när jag kom in till skolan va klockan runt 12 och då va det några från Mu10 som dansade och en sa massa skämt mkt bra start i skolan idag.
Sen hade jag teater och klassråd sen slutade vi.
Skol dagen gick fort och efter det tog jag och Kezia följe in till stan och jag gick in och handlade och såklart så missade jag bussen för hon i kassan va så dryg. -.-
Så då gick jag och Kezia till CARLI och köpte den underbart goda glassen som dom har där!
Dit tycker jag verkligen att man ska gå minst en gång iaf så att man iaf har provat.
Så underbart gott!!
Sen åkte jag hem med nästa buss och har inte gjort så mkt mer idag.
Imorn blire kanske stan med Alex! :D men skriver mer om det imorn. ;)
Länk till hennes blogg! :D
PussPuss. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar