söndag 12 februari 2012

Igår & idag

Igår va jag med Elin och vi pratade och gick promenader med hundarna, färgade hår, nördade TBBT<33, drack te och hade det mkt trevligt med många skratt. :)
Idag gick vi upp vid 8 (sov över hos Elin) och tog vovvarna på promenad och sen ja vanliga morgon rutiner. x)
Vi såg klart på första säsongen av TBBT, pratade lite mer, promenad vid 15 sen hämtade mamma mig.
Nu sitter jag här framför datan och har precis pratat med min goos.<3
Tyvärr fick jag dåliga nyheter.. :(
Nästa vecka till helgen åker ju han till Örebro för lan och helgen efter det hade vi planerat att träffas och helgen efter det trodde vi att han skulle åka till Österrike men tyvärr hade vi kollat fel så vi får ingen mys helg tsm innan han åker bort. :(
Han åker på lan nästa vecka till helgen sen veckan efter det på torsdag börjar dom åka till Österrike.
Så vi kommer antagligen inte träffas på 5-6 veckor nu. :( Kanske bara dagen innan dom åker till Österrike men det blir inte länge. :(
Så helgen har varit mkt bra förutom detta med goos nu då..
Imorn blire skola fast det känns som att det är lördag idag.^^
PussPuss. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar