torsdag 23 februari 2012

You and me!

Det har gått nästan 3 veckor utan att jag träffat Erik men igår kväll till idag i morse så fick jag träffa han och det va underbart men nu åker han ju till Österrike idag om bara en liten stund om dom inte redan åkt och jag får vara kvar här utan min älskling.. :( 
Så kommer gå ytterligare lite mer än 2 veckor innan jag träffar han igen och från och med imorn kan jag inte skriva med han på en vecka heller.. 
Men jag överlever väl eftersom jag gjorde det förra året.^^
Imorn åker jag till Lindfors och är hund och höns vakt fredag till söndag. 
Jag stannar hos lena tills på onsdag och då ska jag vidare till pappa. :D 
Saknar han jätte mkt för va ett tag sen jag träffade han nu.^^ Och han fyller år på fredag (nästa vecka såklart ;p ), så då blire massa firande.
Imorn blire att hitta en present till han efter skolan, får väl se vad det blir. ;)
Ska också försöka hitta nått till mamma och svärmor som fyller om typ två veckor också. 
Sen ska jag köpa nått till min underbara prins i två års present så många presenter som måste köpas nu. ;)
Ni kan få en bild på mig från igår och bilden är jätte Oseriös. x)

PussPuss. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar