måndag 6 februari 2012

Natti

Dags att sova..
Andra natten själv nu och jag gillar det inte!!
Känner mig inte trygg och har oftast mardrömmar, hemska mardrömmar!
Vissa kanske inte är hemska för er men dom är mkt hemska för mig och jag vaknar av att jag nästan gråter ibland och kan inte somna om för när jag vaknar då börjar jag tänka för mkt..
Men när jag har Erik brevid mig känner jag mig så trygg och lyckas oftast sova genom hela nätterna och det är så underbart även om jag har mardrömmar ibland då också så vaknar jag ju med goosen brevid mig så jag kan mysa med han tills jag somnar igen.<3
Han är min skydds ängel som beskyddar mig från allt och jag älskar han hur mkt som helst!
Du betyder allt för mig min gosii gosii goos! :* <33333
Du gör mig så otroligt lycklig och jag hoppas att jag gör dig lika lycklig.<3

Jag älskar dig Erik så otroligt mkt!<3
PussPuss. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar