tisdag 7 februari 2012

Skola snart

Gör väl ett kort litet inlägg innan jag drar till bussen och sen vidare till skolan.
Har haft en jätte dålig natt. :''(
Haft mardrömmar hela natten och fick inte mkt sömn så jag sov lite extra i morse så jag inte skulle vara död typ när jag drog till skolan. Egentligen skulle jag väl vara på skolan redan klockan 08.00 för en hjälp lektion så jag får hjälp med religionen men skulle ändå inte orkat jobba nått så tidigt eftersom jag inte sov nått inatt typ.
När jag kommer till skolan har jag teater sen klassråd sen slutar jag. :) så är ändå en soft dag.^^
När jag kommer hem blire att passa min söta lillebror för mamma jobbar sent.
Så blir att sitta och hjälpa han med sin matte, fast jag förstår inte vrf han behöver hjälp han är ju nästan bättre än mig om han nu inte är det. xD (Han är 10 år.)
Haha men nu måste jag dra till bussen så att jag inte missar den. ;)
PussPuss. :*

(Jag idag.) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar