söndag 26 februari 2012

I miss when you hold me tight..

Jaah, då sitter man här i älsklings och min säng och saknar han som bara den!! En vecka till sen är han tbx i Sverige iaf så får iaf höra hans röst då men måste vänta till helgen efter för att träffa han. :/ 
Båda *happyface* och *sadface* där.
Älskar min gosiimoshii så otroligt mkt!!<333333
Helgen har spenderats med att vara hund och höns vakt hos svärmor då. ;) 
Fösta natten skulle jag varit själv men då kom Helena för att följa med på kvälls promenad med Bilbo(vovven) då jag är jätte mörkrädd. x)
Haha, det slutade att vi blev hämtade för vi hade varit ute i över 2 timmar nästan 3 timmar tror jag.
Vi kom nästan till Molkom iaf och det är ju en bit haha men det va mkt trevligt och vi pratade hela tiden och hade mkt roligt. :)
Slutade med att hon stannade över natten också så jag slapp vara själv så när vi kom in kollade vi på filmen Karate Kid innan vi gick och la oss.
Dagen efter gick hon hem efter morgon promenaden och några timmar efter det så kom Natta hit.
Vi kollade på några filmer, bakade kladdkaka<3, gick ut med Bilbo och åt jätte god mat och det va TACOS!!
Godare mat tycker jag inte att det finns typ. ;) 
Elr det finns väl några rätter som är godare men inte många.
Vi skulle ha färgat mitt hår också men vi blev så trötta så vi orkade inte så det blir när jag ska till pappa ist då hon också är där eftersom det är Carola vecka för henne.
Har också pluggat lite men det blire mer av imorn då jag verkligen inte har nått annat att göra.
Hehe oj va långt detta inlägg blev, sry.^^
Hoppas ni orkar läsa allt. 
Det blir så här långa inlägg när man inte skriver på ett tag.
Aja, bild får ni klara er utan.
PussPuss. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar