måndag 13 februari 2012

Humöret är på botten..

Är inte så jätte glad just nu.. Jag är jätte nere av flera anledningar och jag tänker för mkt..
Har tänkt mkt på döden den senaste tiden, vad som händer efter den m.m. Antar att det är en fråga som man inte kommer få reda på förens man själv dör innan dess kan man bara fundera och ha olika åsikter om det.
Är jätte hungrig också för har ätit en gång idag bara. :( Dåligt av mig, ja vet...
Men ska träffa saknade GREGER<3 vid 16 då han slutar då. :D
Själv har jag redan slutat för ca 20 min sen men sitter kvar på skolan för har ju inte bättre för mig.^^
Ska försöka hitta nått att fördriva tiden med men kanske bara slöar framför datan också.
Har inga pengar för att köpa nått att äta heller.. Det är synd om mig.
Tyvärr hinner jag ju inte åka hem för att äta heller eftersom då hinner jag bara fram till Forshaga så måste jag ta en buss tbx direkt så jag får hålla mig tills jag kommer hem ikväll. :)
Då blire att duscha, plugga, och slöa.
PussPuss. :*

( Vilket "klaga" inlägg detta blev då förutom att jag får träffa Greger. :) Hehe aja får bli så nu. ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar