måndag 6 februari 2012

Hejsan

Okej förlåt för jätte dålig uppdatering men har inte orkat och varit upptagen med annat och vart med killen, så inte tagit mig tid för att blogga helt enkelt. Men förra veckan så shoppade jag lite nya kläder och träffade Natta på stan på en fika och så, mkt roligt.
Sen på torsdagen kom älskling äntligen hem så har varit med han hela helgen och det har varit jätte myys förutom att jag hade migrän och mådde jätte illa i fredags så det förstörde dagen lite för oss tyckte jag.
För övrigt har vi bara myst och pysslat om varandra också.
Tog ett bad och så.<3
På söndagen kom migränen tbx igen och förstörde våran sista dag elr sista fm tsm eftersom han skulle åka hem på dagen runt ett elr två men han stannade längre för att ta hand om mig lite och det va hur mysigt som helst om man bortser från migränen.
Så det blev en lång sista dusch tsm sen upp och ligga i sängen för att sova en stund och hålla om varandra innan han va tvungen att åka till dalen.
Saknar han jätte mkt!! :(<33 Även om det va igår som vi sågs sist men kommer kanske inte träffa han på tre veckor nu så jag får sakna han redan tycker jag.^^
Idag mådde jag heller inte bra hade fortfarande lite huvudvärk och febrig och nu är jag bara lite yr om jag står upp.^^
Men blir skola imorn om jag inte blir sämre såklart.
PussPuss. :*

Lite bilder på mig. Mitt hår är egentligen rödare nu men så dålig kamera!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar