söndag 17 februari 2013

When you say nothing at all

Då befinner jag mig i forshaga hemma hos mamma och kommer göra det i sex veckor söndag till onsdag ibland till torsdag. 
Ska gå hos Miroi då AF delat in mig i ett 6veckors program där.
Det märks väl hur detta kommer att bli. ^^
Jaja det kommer att vara roligt att få träffa mamma och lillebror mer. :)

Har börjat träna nu också och hållit på i kanske två veckor och visar lägre siffror på vågen än innan. :D Men vad vågen säger bryr jag mig inte om det är bara siffran mitt mål är att få en smalare kropp, mest att magen ska bli smalare/plattare och att jag ska känna mig nöjd när jag kollar mig själv i spegeln.  
Sen vad andra tycker skiter jag i för det är min kropp det handlar om. :)

Nu ska jag kolla lite på tv och sen sova då jag ska upp i tid imorn så jag slipper stressa.

KramKram. :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar