torsdag 1 mars 2012

Talk That Talk

Sitter hemma hos pappa i nattas rum där jag ska sova och lyssnar på Rihanna Talk That Talk, hehe. 
Borde kanske sova nu så jag inte sover bort hela dagen imorn men ska kolla på en film nu så ska se den först.
Lite halv förkyld är jag också typ snuvig och ont i halsen på morgonen men annars mår jag bra.
Om bara 3 dagar är älskling tbx i Sverige och förhoppningsvis kommer jag hinna träffa han på söndag innan han åker tbx till älvdalen men annars träffar jag ju han helgen efter så det är ändå ganska lugnt. Nästa vecka måste jag fixa mammas födelsedagspresent också som ska vara från mig och pälski.
Hoppas verkligen att den finns kvar, hehe.
Förutom saknaden av pälski så har lovet varit riktigt bra tycker jag, hoppas att det fortsätter vara det också, hehe. ;)
Min träning som jag skulle vara så duktig på går väl sådär hehe. xD
Men nu måste jag bli bättre på det sommaren och studenten är ju snart här så då måste man ju se bra ut så får ligga i med träningen nu.
Även fast jag inte känner för det under ett lov för då vill man ju helst ta det lugnt och vila upp sig men imorn blire iaf en promenad med hundarna vilket ska bli skönt.
Blir nog en lång promenad så jag får röra på mig lite.
Blir att börja med mina pilates(stavning) övningar igen som jag hittade på en video på YT, hehe.
Kan lova er att dom funkade jätte bra!!
Men orkar inte lägga ut videon idag så det kanske blir någon annan dag ist.
Just nu äre magen och rumpan som jag vill få lite fastare och magen hoppas jag ska krympa lite också.
Rumpan är jag nöjd med förutom att jag vill få den fastare. ;)
Oj, ska sluta skriva nu så ni orkar läsa allt. x)
NattiNatti & PussPuss. :*
(bild från igår.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar